Att inte ha något att göra är det värsta jag vet. Det slutar alldeles för ofta med att jag sitter i soffan och trycker i mig alldeles för mycket socker till någon dålig dokusåpa. Behöver sällskap (Ok dag 2 utan sällskap but still).

Sitter hur som helst och väntar på bussen efter att ha släpat mig till skolan för lite vattning samtidigt som jag lyssnar på alex & sigge. Tänkte handla lite mat för att sedan laga currygryra med quorn (i brist på både mat och sysselsättnig). När jag är ensam och uttråkad blir det ofta så att jag lagar nya, vegetariska recept (det och tränar).

Lagade gazpacho igår


Är alldeles för snygg för att åka till skolan & ica.


Kan inte bestämma mig för om jag har världens sämsta eller bästa sommarjobb.

Lägger ut bild senare på maten :)))



Kommentera

Publiceras ej