De senaste dagarnar har väl inte varit de mest intressanta i mitt korta liv, men när jag tänker tillbaks har det väl hänt en hel del.
 
  • Åkte in till stan men Tove och Sofia i jakt på jacka och shorts men kom hem med en väska.
  • Jag har bundit böcker hemma hos Fanny och tror vi åt upp en hel påse chips på ca en timme.
  • Gjorde illa mig på nålen när vi band böcker (var praktiskt taget handikappad i tre dagar)
  • For med familjen till Öland för midsommarfirande där släkten väntade och gosade med mitt 6 veckor gamla (unga) kusinbarn.
  • Blev sjuk på midsommarafton och hade så ont i kroppen och halsen att jag inte kunde göra något annat än att ligga sängen och kolla på serier. Egentligen kunde jag inte det heller så låg väl mest i sängen och tyckte synd om mig själv (grät).
  • Föråt mig på jordgubbar.
  • Grävde fram ett SKITSVÅRT 30 år gammalt pussel på kungafamiljen i ren desperation på något att göra. Lyckades engagera hela släkten i detta projekt. (!!)
  • Gosade ännu mer med bebisen och försökte komma på ett namn åt honom, jag föreslog Ahlgren.
  • Åkte hem till ett alldeles för kallt Stockholm och slogs av panik tack vare bråvalla-krångel.
Sitter nu och dricker någon mirakelblandning som ska lindra mitt halsont. Vatten med kanel, svartpeppar och honung. Kan inte bestämma mig för om det är jätte äckligt eller bara äckligt, sött är det iallafall. Åkte även med mamma till affären tidigare idag och handlade ett medel som jag ska smeta på mina naglar som ska hindra mig från att bita på dom genom att smaka beskt. Råkade stoppa in hela tummen i munnen och ja, det var beskt.
 

Mina böcker, bundna av moi. Är fan stolt.
 
Det fruktade pusslet

Bästa Öland

 

Kommentera

Publiceras ej