Just nu ligger jag i min säng och tänker på allt fint som hänt idag(igår). Jag var nämligen på kentfest! Blev erbjuden en biljett av Lollo imorse för 400 kr och naturligtvis tackade jag inte nej. Stämningen på Gärdet var så sjukt härlig, berodde nog mycket på att alla gick omkring i rosa kungakronor och pappersflaggor. Åt förresten världens godaste wrap med zucchinibiffar och vann en Loka crush!! Kan även tillägga att Kent var så sjukt bra, de överträffade verkligen mina förväntningar. Lugnt årets bästa konsert.

We are so pink and pretty! (Vi finns förresten på taco trucks instagram så är praktiskt taget kända nu)


Obligatorisk gruppselfie 


Så himla bra dom är. Den enda ord som kan beskriva är kärlek.


Super söta Lollo och Sofia 

Saknar redan musiken, människorna, hattarna, flaggorna och bajamajorna (jag älskar verkligen bajamajor). Måste förresten bryta vanan men att blogga på natten. Det är inte hälsosamt.

Kommentera

Publiceras ej