Idag fick jag och alla andra rudbeckare officiellt sommarlov. Detta betyder att jag, på bara någon timme gick från tvåa till trea. Har så otroligt blandade känslor gällande detta. Är otroligt taggad på alla skivor som väntar men åldersnojjan är större än någonsin. 

Hur som helst firade jag och mina vänner vår frihet med en enorm picknick. Med enormt mycket fika. Det var väldigt mysigt och trevligt (hur fel kan det bli när det finns mat?)

Är så glad att jag lärt känna dessa. (Bilden snodde jag från en kompis instagram men hon vet inget så det är ok)

Efter fikat åkte jag, Alice och Sofia in till stan för lite prat, stadsvandring och glass. En bättre skolanslutning helt enkelt.

Kåmpisar!

Ska förresten bli bättre på att ta bilder så jag slipper sno andras.

1 kommentarer

Jenny

11 Jun 2014 16:16

Jag kommer bli din allra trognaste följare! ;)

Kommentera

Publiceras ej